středa 4. dubna 2012

Co darovat kamarádce k 40ti nám?

Mám jednu velmi velmi dobrou kamarádku. Je to báječná ženská, prostě takový ten člověk, u kterého jste si jistí, že když bude opravdu nejhůř bude tu bez výhrad jenom pro Vás a podá pomocnou ruku. Kamarád, kterého můžete vzbudit o půlnoci a on bez řečí vstane a pojede třeba na druhý konec republiky, když je to důležité.

Nikdy bych si nepomyslela, že této báječné ženské už bude 40. Absolutně na to - tedy podle mě nevypadá a myslím, že se tak ani nechová. Prostě její charisma a její duše jsou "mladé".

Nicméně datum její 40ky se blíží a já absolutně netuším, co jí vybrat za dárek. Je spíše sportovnější a konzervativní typ, který nerad experimentuje s extrémy. Je spíše na přírodní kosmetiku a přirozené barvy. Pleť už nemá úplně bez vrásek, ale rozhodně nemá žádné hluboké a výrazné. Má hezkou téměř neproblematickou pleť porcelánové barvy.

Byla bych moc ráda, kdybyste psali nějaké tipy, co jí mám pořídit, aby to využila, neurazilo jí to (což se myslím nestane u ničeho, protože je to vzácný člověk) a hlavně aby jí to potěšilo.
Kosmetiky kupuje spíše málo a určitě by byl nasnadě nějaký ucelený balíček toho nejnutnějšího a osvědčeného. Mám něco vybráno z Oriflamu a přemýšlím jak to celé pojmout, napadla mě varianta udělat celý kosmetický kufřík i se štětci apod (to totiž určitě nemá). Tak co říkáte???


Takže moc prosím, kdo máte zkušenosti pište mi nějaké vhodné tipy na líčení pro modré oči a světlou pleť. (vlasy tmavé)

4 komentáře:

  1. Ahoj,
    když píšeš že má ráda přírodní kosmetiku, zkus ji koupit nějaké produkty Saloos... Líčení bych si kupovat netroufla, snad jen řasenku, a vidím že máš hodně ráda oriflame, tak třeba tu Wonderlash, to je sázka na jistotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chci jí udělat nějaký balíček, takže tam dám nejspíš od každého něco. Saloos miluju, ale ten ona kupuje taky, takže má nejspíš zásobu. Já jsem se spíš chtěla vrhnout do výbavy na dekorativku (štětce, aplikátory, houbičky apod.) Ty asi vezmu od Oriflamu, vychází tam dobře. Já bych jí chtěla udělat nějaký základ té dekorativky, protože tu ona moc nepoužívá a nevyzná se v ní! Kdybys měla nějaké tipy, tak budu ráda, je modroočka a já netuším, co se k modrým očím hodí, protože sama mám hnědé a používám spíš růžovo - fialovou paletu a tóny do hněda. Potřebovala bych tip na něco zaručeného, čím nic nezkazím. A co Lush? máš/te zkušenosti???

      Vymazat
  2. Oriflame je dobra volba. Velky vyber. Ten kufrik mi prijde jako bezva napad. V oriflame jsou dobre prirodni rady napr. pure nature nebo nature secrets.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, to máš určitě pravdu Nature secrets nebo pure nature je určitě skvělá volba, kterou vždycky na něco využije. Dala bych ještě něco z řady Swedish SPA, nejspíš ten peeling. A přemýšlím ještě o řadě Royal Velvet vzhledem k jejímu věku. Je nás na ten dárek víc, takže bych nejspíš přidala ještě sadu štětců, stíny, tvářenku, podkladový krém + nějaké drobnosti co potěší :-) Oriflame má krásný výběr a každý si najde, co mu vyhovuje. Díky za koment :-)

      Vymazat