sobota 14. dubna 2012

Pánská Native Force aneb vůně pro chlapy, kteří mají odvahu ji nosit

" V každém muži hoří srdce dobrodruha a objevitele, které čeká na svou chvíli."

Vůně dobrodružství vás láká do neznáma. Objevte hloubku světa, který leží pod zdánlivě klidným povrchem. Toaletní vodu Native Force prolínají chladně zářivé tóny kafrové limetky, kardamonu a dřeva palo santo.

Takto prezentuje svou novou vůni přímo Oriflame, oficiálními texty. Ke mně se dostala zase prostřednictvím vzorku, který jsem "nafasovala" ve studiu. Zprvu jsem byla stejně nedůvěřivá a neochotná jako u dámské Lovely Garden, protože ani jedna z nich se netváří prvoplánově jako můj oblíbenec. Možná jsem až příliš velký konzervativec a skeptik a nerada se vrhám do nového.

Nicméně, na začátku se mi zdála příliš kořenitá, ale už po pár minutách se rozvinula do velmi příjemného tónu. Možná je to dílem tím, že na mě nevoní tak krásně jako na chlapovi :D Je velmi smyslná svěží a podmanivá. Opravdu mě oslovil její podtón santalového dřeva (které mimochodem často používám do aromalampy).

Netuším, jestli si získá široké spektrum zákazníků, protože si myslím, že její úvodní tóny mnohé zarazí příliš výraznou a typickou vůní. Kdo ale vybírá parfémy správně, tedy nejprve použije vzorek, který nechá posléze také zhodnotit okolím neb sami na sobě často vůni necítíme a někdy máme sklon se přestříknout, ikdyž to ve skutečnosti není nutné, si ji oblíbí. Je to rafinovaná vypracovaná vůně pro pány, kteří se nebojí ukázat svoje sebevědomí. 

A opět ekologická vsuvka nakonec: Dřevo použité na uzávěr flakonu, pochází z lesů s evropským certifikátem PEFC a balení odpovídá pravidlům Oriflame ohledně ekologičnosti obalů. To je docela příjemný bonus nakonec. Musím říct, že dřevěný uzávěr dodává celkovému dojmu z balení šmrnc. Je viditelná krásná kresba dřeva a dodává balení punc luxusu a čehosi výjimečného.


Pořizovací cena : 399,-

Žádné komentáře:

Okomentovat