sobota 14. dubna 2012

Nová vůně Lovely Garden

"Vydejte se po skryté cestičce v tajmné zahradě tak krásné, až se mi tají dech. Svěží květiny v rozpuku se skrývají v luxusním flakonu."

Toaletní voda Lovely Garden vám odhalí líbezná skrytá zákoutí. Křehké spirály rebarbory se šťavnatými zelenými tóny a vřelým mléčným akordem měkce přecházející na smetanovou cestu lemovanou vanilkou a orchidejemi, která vás vede dál do hlubin tajné zahrady.

Musím říct, že obyčejně neholduji květinovým vůním a rebarbora mi na první pohled nevoní také moc lákavě, ale musím říct, že tato vůně mě mile překvapila. Je skutečně velmi rafinovaná. A při rozvinutí vůně mám pocit, jako bych se procházela zmíněnou kouzelnou zahradou plnou kvetoucích čerstvých květin. Neznám přesnou pyramidu vůně, ale řekla bych, že je výstižný úvodní úryvek z oficiálního popisu od Oriflame. Ze začátku máte skutečně pocit čerstvě natrhaného listí, ale postupem, jak se vůně rozvíjí je stále více cítit jemnou vanilku - smetanu a dozvuk je podobný orchidejím, které znám z Dancing Lady. 

Na první pohled bych vůbec neřekla, že se mi bude líbit (možná kvůli té rebarboře, která mi zrovna moc nechutná) , ale její pyramida je opravdu rafinovaná. Myslím, že si ji hodně žen oblíbí, protože je nevtíravá, decentní a vhodná pro denní použití. Dávala jsem samozřejmě očuchat vzorek i chlapovi a ten (zatvrzelý odpůrce kosmetiky) říkal, že je velmi příjemná, nemá totiž rád těžké kořenité vůně :)

Ještě info z Oriflame: Vůně je dostupná k objednání od 24.4.2012 za zaváděcí cenu 349,-
Objednat je možné na www.oriflame.cz, na různých e-shopech Oriflame či přes jakoukoli kosmetickou poradkyni.

Žádné komentáře:

Okomentovat