úterý 20. března 2012

První jarní den aneb má jarní přání

"Já měl dneska za svítání, takovéto jarní přání" říká děda Lebeda ve známém večerníčku a později vypeče mazaného Krkovičku a získá pole zadarmo :-) Tvrdí, že když si první jarní den něco přejete, vyplní se Vám to! Proč to tedy nezkusit?

Tak jsem si tak říkala, co bych vlastně asi chtěla? Když pominu materiální věci, tak je velmi těžké sformulovat, co vlastně od života chcete. Schválně to zkuste, zkuste si sednou a sepsat na papír, co vlastně skutečně chcete, možná Vás překvapí, že není úplně snadné si sjednotit priority.

Ti, kterým to jde snadno, mají velkou výhodu neb mají velmi silnou vizi, čeho chtějí skutečně dosáhnout, jaká přání chtějí skutečně splnit. Je to klasicky zdraví, štěstí, láska, peníze...ale zkuste být konkrétní a napsat osobitý seznam toho, jak byste chtěli žít, kde byste chtěli bydlet apod. A až to sepíšete, zkuste si to schovat a za pár let vytáhnout. Pak zhodnotit, zda jste se vydali cestou, kterou jste původně chtěli jít nebo jste se výrazně odklonili. Možná se zasmějete, jaké jste měli dříve priority a jak se Váš život za pár let změnil, jak jste vyzráli, získali zkušenosti.

Chtěla bych jen popřát všem, ať se spíše zaměřují sami na sebe, hledají odpovědi ve vlastním nitru. Protože zabývat se problémy ostatních vás akorát vyčerpává a bere vám energii. Tak to alespoň u mě funguje a od té doby, co jsem přešla na tuto vizi nebo pojetí chcete-li, je mi výrazně líp. Přeju si, děkuju za to co mám a nezávidím /tedy snažím se o to/ Uvidíte, že se vám brzy bude lépe dýchat!

Žádné komentáře:

Okomentovat