pátek 16. března 2012

Odličovač pro citlivé oči Dermacol

Neodolala jsem a koupila jsem si v DM v akci tento odličovač pro citlivé oči od Dermacolu.  Neboť jeden pár citlivých očí vlastním a velká spousta přípravků na odličování mě neuvěřitelně štípe, rozhodla jsem se koupit něco pro "citlivky".

Vůně celkem nijaká, zřejmě není parfemovaný??? ve složení jsem bohužel nic nenalezla. Obsahuje olivový olej a pantenol pro zklidnění a hydrataci pokožky, dále obsahuje výtažky z chrpy zabraňující podráždění. Oftalmologicky testován.

Za mě musím říct, že mě tedy moc nenadchnul, bohužel, ikdyž jinak považuji Dermacol za dobrou značku a vím, že např. jejich podkladové báze jsou na mnohých blozích a módních stránkách vyzdvihovány.

Bohužel je sice jemný a citlivý, leč odličovací efekt se jaksi nedostavil...Možná tak pro odlíčení makeupu, ale pro odlíčení řasenky se moc neosvědčil.
Četla jsem, že lepší efekt mají dvousložkové odličovače nebo mincerální vody (např. Bioderma Sensibio H2O)

Alternativa pro příště? Oriflame dvoufázový odličovač, mincerální voda Bioderma sensibio
www.dermacol.cz
www.oriflame.cz
www.bioderma.com









Žádné komentáře:

Okomentovat